هرروز با بهترین مطالب

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ

استخدام یک شرکت دانش بنیان در تهران 31 فروردین

استخدام یک شرکت دانش بنیان در تهران

 یک شرکت دانش بنیان واقع در شرقِ تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

برنامه نویس Visual C ,#C و CCS
گرایش: نرم افزار
طراحی، ساخت مدارات RF و آنتن  
گرایش: الکترونیک- مخابرات
طراحی و ساخت سخت افزارهای پردازشی  
مسلط به مدارهای الکترونیک دیجیتال
مسلط به FPGA
کار با نرم افزارهایISE و VIVADO و آلتیوم
گرایش: الکترونیک
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد- دکتری
برنامه نویسی انواع میکروکنترلرها و DSP  
گرایش: نرم افزار- الکترونیک
تولید و ساخت مدارات الکترونیکی  
گرایش: دیپلم فنی به بالا
نیروی مسلط به نرم افزار سالیدورکس و نرم افزارهای تحلیلی (آقا)
گرایش: مکانیک
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد- دکتری

متقاضیان محترم واجد شرایط درصورت تمایل به همکاری رزومه خود را از طریق پست الکترونیکی برای شرکت ارسال نمایید.

 cv2020@chmail.ir

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

آموزشگاه طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۳۵
سارا
سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۵۲ ب.ظ

فال شمع روزانه ۲۶ فروردین

♡🕯فال شمع روزانه 🕯♡
●•• ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ••●
#فال_شمع#🕯#متولدین_فروردین

#🕯یک سند یا قرارداد تجاری و قانونی بزرگ را امضاء خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود شاهد خواهید بود. صحبتهایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد گشت.

#فال_شمع#🕯#متولدین_اردیبهشت

#🕯شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد. بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت.

#فال_شمع#🕯#متولدین_خرداد

#🕯زندگی و آینده فرزند (فرزندان) شما بسیار درخشان خواهد بود و به خوشبختی و سعادت مورد نظر دست خواهید یافت. موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و ۱۰۰% خواهد بود.

#فال_شمع#🕯#متولدین_تیر

#🕯تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد. میان دو یا چند نفر از نزدیکان که با یکدیگر قهر بوده اندآشتی و مصالحه و سازش دوستانه خواهد شد.

#فال_شمع#🕯#متولدین_مرداد

#🕯نزد شخصی مقام دار و کاردانی، به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود. از یک شرایط نامساعد و ناهموار رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت.

#فال_شمع#🕯#متولدین_شهریور

#🕯دوران سالخوردگی شما به خوبی و نیکویی و سلامتی و تندرستی کامل طی خواهد شد. عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکمتر خواهد ساخت.
#فال_شمع#🕯#متولدین_مهر

#🕯شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است، این شخص از نزدیکان و یا دوستان شما می باشد. یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی برخوردار خواهید شد.

#فال_شمع #🕯#متولدین_آبان

#🕯خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد ساخت. یک مشکل عشقی شما را می آزارد. اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت.

#فال_شمع#🕯#متولدین_آذر

#🕯کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن و مثبت و عالی همراه است، این کار از دیده ی خودتان سرچشمه می گیرد. دست به کار تجارت و معاملات خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.

#فال_شمع #🕯#متولدین_دی

#🕯از عشق های مجازی و شرارتهای آن برحذر باشید. درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد شما با مقاومت به پیش خواهید رفت.

#فال_شمع#🕯#متولدین_بهمن

#🕯دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند.

#فال_شمع#🕯#متولدین_اسفند

#🕯در برخورد با مشکلی که در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید خداوند از شما حمایت خواهد کرد. نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید اینپول به شما خواهد رسید.

 

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

آموزشگاه طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۵۲
سارا
جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ

دیالوگ خوب 22 فروردین

احساسات آدمها مثل آثار هنری هستن

میشه جعلشون کرد!

کاملا هم شبیه به اصل هستند،

ولی بدلی هستن!

 

 

به نظرم هر چیزی ریشه در کودکی آدم داره . . .

 

🎥 نمایش پچ‌پچه‌های پشت‌خط‌ نبرد

 

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

آموزشگاه طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۴۸
سارا
دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۳۷ ب.ظ

استخدام آزمایشگاه حجت در تهران 17 فروردین

✳️ استخدام آزمایشگاه حجت در تهران

 

📋 آزمایشگاه حجت واقع در #تهران ار افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

 

🔻کارشناس علوم آزمایشگاهی

🔹همکاری در بخش فنی و نمونه گیری

 

🔅متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

 

☎️ 02144271346

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

آموزشگاه طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۳۷
سارا
پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ

حال و هوای امروزشما 14 فروردین 99

🌷💫حال و هوای امروزشما💫🌷

📆 تاریخ : پنجشنبه 14 فروردین 1399


🌷فروردین 
🐚 امروز بهتر است در زندگی تان کمی تغییراتی به وجود بیاورید تا بتوانید احساس خوشایندی نسبت به زندگی خود داشته باشید و آرامش را در آینده به دست بیاورید.

🌷اردیبهشت 
🐚امروز شخصی به شما دروغ بزرگی را می‌گوید که برایتان مشکلات فراوانی به وجود می آورد و شما را به نابودی و شکست در امورات زندگی مواجه خواهد کرد.

🌷خرداد 
🐚امروز خبری خوب و خوشایند از طرف شخصی به گوشتان خواهد رسید که آرامش را در وجودتان به وجود می‌آورد باعث می‌شود بتوانید خیلی زود موفقیت را در خود ایجاد کنید.

🌷 تیر 
🐚 امروز خبری خوب و خوشایند از طرف شخصی به گوشتان خواهد رسید که موفقیت را در آینده برایتان به وجود می آورد و شما را به آرامش و آسایش می رساند.

🌷 مرداد 
🐚امروز مراقب اطرافیانتان در زندگی باشید شخصی می خواهد به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و برایتان مشکلات بزرگی در امورات زندگی به وجود بیاورد.

🌷 شهریور 
🐚امروز شخصی به شما کمک پولی و مالی می‌کند تا بتوانید زندگیتان را روبه راه کنید و خود را از حالت نگرانی و کسالت در امورات زندگی خارج سازید.


🌷 مهر 
🐚 امروز با برنامه ریزی دقیق پیش بروید تا بتوانید خوشبختی را به دست بیاورید و خود را به موفقیت و سربلندی در امورات زندگی برسانید.

🌷 آبان 
🐚امروز شخصی به شما کمک می کند تا بتوانید اوضاع زندگی خود را روبه را کنید و شادمانی و خوشبختی را در زندگی تان به دست بیاورید.

🌷 آذر 
🐚 امروز شک و دودلی را از خود دور کنید تا بتوانید موفقیت را به دست بیاورید و خود را به شادمانی و آرامش در امورات زندگی برسانید.


🌷 دی 
🐚امروز  تغییر و تحولات اساسی در زندگی تان به وجود می‌آید که شما را به آرامش می‌رساند و موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان وجود می‌آورد.

🌷 بهمن 
🐚امروز بهتر است در انجام کارهایتان فرد فعالی باشید تا بتوانید موفقیت را در زندگی تان به دست بیاورید و خود را به سربلندی و مقامات بالا برسانید.

🌷اسفند 
🐚امروز استرس و اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید به سوی موفقیت راهی شوید و خود را به سربلندی و مقامات بالا در امورات زندگی برسانید.
 

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش icdl

آموزشگاه طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۱
سارا
يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ

فال روزانه 10 فروردین 99

💌 فال روزانه

یکشنبه 10 فروردین

 

 

 

🌙 فروردین

 

امروز مواظب اعصاب خود باشید و از کوره در نروید. پولی که برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید را در بازار املاک هزینه کنید. اجازه ندهید اطرافیان به جای شما تصمیم بگیرند. امروز روز عاشقی شما است و با دلبری خوش چشم‌و‌ابرو آشنا خواهید شد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. روحیه حق‌به‌جانبی که دارید را کنار بگذارید.

 

🌙 اردیبهشت

 

بیماری که گرفتار آن هستید امروز رو به بهبود خواهد گذاشت. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. نگران تغییرات زندگی نباشید و مطمئن باشید که اتفاقات خوبی پشت این تغییرات نهفته‌است. فرصتی برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده پیدا خواهید کرد. وقت خود را با انجام کارهای غیرضروری و پیش‌پاافتاده سپری نکنید.

 

🌙 خرداد

 

امروز حوصله ندارید از منزل بیرون بروید و می‌خواهید استراحت کنید. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌های‌تان را دارد.

 

🌙 تیر

 

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. به فکر افراد نیازمند باشید و از کمک به آنها غافل نشوید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد، فاصله‌ای میان شما و اعضای خانواده بیاندازد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند.

 

🌙 مرداد

 

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. برای حل مشکلات از بزرگ‌ترهای خانواده کمک بگیرید.

 

🌙 شهریور

 

اتفاق ناخوشایندی را امروز تجربه خواهید کرد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال است و نیاز به کمک شما دارد.

 

 

🌙 مهر

 

عجله‌ای برای انجام کارها نداشته باشید و مطمئن باشید که کسی از عجله سود نبرده‌است. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. گله و شکایت از زندگی را کنار بگذارید و با دیدی مثبت به زندگی نگاه کنید. برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، جلوی اتلاف‌وقت را بگیرید. امروز دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بین می‌رود. شرایطی برای لذت‌بردن از تنهایی و خلوت مهیا خواهد شد.

 

🌙 آبان

 

عزم‌و‌اراده بیشتری برای رسیدن به موفقیت در پیش بگیرید. یکی از ریش‌سفید‌های فامیل امروز پیشنهادی که به نفع‌تان است را با شما درمیان خواهد گذاشت. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد شود. همسر یا یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. امروز وقت کم می‌آورید و فرصتی برای استراحت و تفریح نخواهید داشت. آرامش بیشتری را در میان اعضای منزل برقرار کنید و به فکر گرمای کانون خانواده باشید.

 

🌙 آذر

 

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. از شخصیت جذاب و مردم‌دار خود برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی عاشقی کنید و از محبت و عشق بگویید. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای شما تبدیل خواهد کرد.

 

🌙 دی

 

امروز بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. اعضای خانواده امروز متوجه مشکلات شما می‌شوند و دست یاری به سمت‌تان دراز می‌کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری می‌کند تا تمام غصه‌ها و نگرانی‌های‌تان را فراموش کنید.

 

🌙 بهمن

 

به فکر سلامتی‌‌تان باشید و مقداری استراحت کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و چشم‌تان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. قصد خرید دارید اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد. فرصتی از روز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید.

 

🌙 اسفند

 

زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید و کمی استراحت کنید. امروز بخت با شما یار است و پولی به دست‌تان می‌رسد. اجازه ندهید مشکلات خانوادگی ریشه‌دار شود. بیشتر از همیشه به همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه کنید. فرصتی برای مسافرت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. احتمال اختلاف‌نظر میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد.

 

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش icdl

آموزشگاه طراحی سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۶
سارا
چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۱۲ ب.ظ

دیالوگ انگلیسی


corona virus is not the worst virus. having a ‘negative mindset’ is much worse but stay at hom and be careful.
ویروس کرونا بدترین ویروس نیست. منفی نگری از آن خیلی بدتر است. در خانه بمانید و مواظب باشید.

 

 



A true relationship is having someone who accepts your past, supports your present, loves you and encourages your future.
یه رابطه واقعی یعنی داشتن کسی که گذشته شما رو قبول کنه، الان ازتون حمایت کنه، عاشقتون باشه و برای آینده تشویقتون کنه.

 

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر

کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش icdl

آموزشگاه طراحی سایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۲
سارا